Mac HerstelĀ F.A.Q.

Kan ik mijn apparaat bij jullie afleveren en ophalen?

Op afspraak zijn apparaten af te halen en op te halen bij ons op locatie, [email protected] of 0224 71 2011.

Raak ik mijn bestanden kwijt?

Vrijwel nooit, mochten wij toch aan uw harddisk komen dan vragen wij u hiervoor toestemming. Toch raden wij u aan om een backup te maken van al uw belangrijke gegevens.

Kan ik op de reparatie wachten?

Sommige reparaties zijn klaar terwijl u wacht, informeer hiernaar bij een medewerker van mac-herstel.nl deze kunt u bereiken op 072 36 90 592.

Ik wil graag een onderzoek laten doen voor de verzekering of schade

Mac-Herstel wordt dagelijks gevraagd onderzoek te doen bij verzekeringsclaims of geschillen.

Mac-Herstel doet een uitgebreid onderzoek aan uw computer, waarbij alle componenten getest worden. We besteden speciale aandacht aan zaken die u of uw verzekeringmaatschappij heeft aangegeven.

Na het onderzoek doen we uitgebreid (schriftelijk) verslag.
Mac-Herstelstaat bekend bij de verschillende maatschappijen, als een onafhankelijke en hoogwaardige technische dienst.
Onze onderzoeksresultaten worden dan ook nagenoeg altijd overnomen door verzekeringsmaatschappijen.

Ik heb een meningsverschil met mijn leverancier over een defect en ik wil door een onafhankelijke partij onderzoek laten doen

Vaak worden wij gevraagd om onderzoek te doen bij meningsverschillen.

Wij onderzoeken de apparatuur grondig, doen verslag over onze bevindingen en geven een advies aan de partijen over hoe hun conflict op te lossen.

Mijn apparaat heeft waterschade! Wat nu?

Bij vloeistof schade halen we de machine altlijd tot de laatste schroef uit elkaar om een goed inzicht te krijgen in de schade.

Tijdens het onderzoek stellen we ook vast of het nog rendabel is om uw laptop te repareren. Hierna nemen we contact met u op om de situatie te evalueren en helpen we u om de juiste beslissing te nemen.

Zorg dat u zo spoedig mogelijk contact met ons zoekt.

Mijn mac heeft nog garantie, kunnen jullie helpen?

Mac-HerstelĀ is als onafhankelijke technische dienst geheel toegerust om uw garantie te kunnen afhandelen.
Doordat we veel onderdelen op voorraad hebben zijn we in staat uw garantie beduidend sneller af te handelen dan de gemiddelde dealer.

Als er een ander defect is aan mijn apparaat dan ik gekozen heb, wat gebeurt er dan?

Wanneer uw machine bij ons binnenkomt, doen wij altijd eerst een vooronderzoek.
We kijken dan of het defect, of uw wens, overeenkomt met het product dat u gekozen heeft.
Is dat niet het geval, dan kijken we welk product wel het juiste is voor u. Is dat nieuwe product goedkoper of net zo duur, dan voeren we de reparatie/upgrade uit, en brengen wij u het nieuwe bedrag in rekening of als u reeds online betaald heeft, storten wij binnen 10 dagen het verschil terug op uw rekening.

Blijkt bij het vooronderzoek dat het nieuwe product duurder is dan het door u gekozen product, dan nemen wij altijd eerst contact met u op voor overleg, waarbij wij u van een objectief advies voorzien.

Als mijn apparaat niet gemaakt kan worden wat gebeurt er dan?

Wanneer uw machine bij ons binnenkomt, doen wij altijd eerst een vooronderzoek.

Als u uw machine online heeft aangemeld en het blijkt dat deze niet gerepareerd kan worden, nemen we altijd direct contact met u op.

Als we in overleg met u besluiten uw machine niet te gaan behandelen, dan betaalt u buiten de eventuele transportkosten helemaal niets.

Hoe snel kunnen jullie mij helpen, ik heb mijn mac direct weer nodig!

Het beste is om direct met ons telefonisch contact op te nemen, wij kijken naar de mogelijkheden om direct uw mac te repareren. Aarzel vooral niet.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.